Ahad, 10 Oktober 2010

kad raya jaman tori - 8.

Daripada :

NUR UMAIRAH BT. NANI.


UST. BORHAN, KAKAK SAYA KIRIM SALAM KEPADA UST. SAYA HARAP UST. DAPAT MEMAAFKAN SALAH DAN SILAP SAYA SELAMA INI.



* kad ini juga agak ringkas ucapannya. nur umairah ialah anak kepada encik nani, seorang pegawai di bank pertanian triang. ia tinggal di kuarters pejabat daerah bera keran isterinya salah seorang kerani pejabat daerah tersebut. kakaknya bernama nur akmal baiti. aku sempat mengajarnya di tahun 1996 dan 1997. kemudian keluarga ini telah berpindah ke temerloh. setelah itu aku tak lagi mendengar khabar berita tentang keluarga ini. tetapi anak-anak encik nani semuanya pandai-pandai belaka.

3 ulasan:

  1. assalamualaikum..
    ustaz, terdapat salah faham di sini.
    nama isteri kepada en.nani ialah puan noraini. puan zalma bt puteh ialah isteri en.mukhtar bin ismail, ibu kepada zaharuddin (sama kelas dengan nur baiti iaitu kakak umaira)
    harap maklum, terima kasih.

    BalasPadam
  2. wa alaikumussalam wa rohmatullahi wa barokatuh...
    terima kasih di atas pembetulan itu. saya pun tak perasan akan kesilapan itu. pn. noraini ini orang durian tawar kan? wassalam.

    BalasPadam
  3. Yerrr Mkcik tu org Durian Tawar...tapi saya minta tolong Ustaz membetulkn entry Ustaz di atas. Tak molek la kalau kenalan lain baca nama ibu saya tu di kaitkan dgn En Nani. Harap maklum. Terima kasih. Smga Ustaz dirahmati dan sihat selalu.

    BalasPadam