Sabtu, 17 Ogos 2013

kad raya jaman tori 25




ini lah antara kad yang aku kata istimewa tu. dari ella lah katakan. hahah.....ella? iye..! tak caya? cuba tengok sekali lagi kad tu... ella z... 'z' tu sapa pulak? 'z' tu ayah dia lah... tu lah tak caya lagi cakap aku... cuma tulisan si ella ni agak damit sedikit. tak tau pulak aku ia guna pen jenis apa. nak aku besarkan gambar tu, nanti tak muat pulak. apa pun ella ni adalah budak puo. puo?? opss... sori... puo tu ialah politeknik ungku omar yang bersebelahan dengan maktab perguruan kinta, ipoh. jadi selalu lah aku terserempak dengan ella ni. lagi pun kalau aku nak ke maktab terpaksa lalu depan rumah yang ia sewa bersama dengan kawannya.
alaaa... aku ada cerita dalam posting aku yang bertajuk...   'dalam kenangan... in memories... (kenangan sepanjang zaman selagi hayat di kandung badan)'.

kawan aku yang ia takut tu sapa lagi kalau bukan si salim misai. kalau pensyarah pun seram apatah lagi awek cun macam ella tu. ok..lah tak nak aku memanjangkan catatan ini. kalau nak tau cerita seterusnya bacalah cerita aku tu. tak kan aku nak cerita kat sini sekali lagi kan. dah bangas dah cerita tu. tak ada apa yang menarik pun. cuma kalau aku lalu kat beserah tu teringat jugak kesah dulu-dulu masa tengah kuat perasan konon orang suka kat kita. tapi biasalah kan orang perasan. selalunya melepas. tak kesah lah sebab semuanya itu adalah proses untuk kita jadi matang dan dewasa. sebagai manusia biasa pasti banyak kenangan yang indah dalam kehidupan kita ini. pandai-pandailah kita melayarinya agak ia tak tenggelam sebelum sampai ke pelabuhan atau destinasi yang kita tuju. sekian... terima kasih.... wassalam...daa....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan