Sabtu, 3 September 2011

kad raya jaman tori - 11.



assalamualaikum
sorry lah bob sebab lama tak utus surat. bukan apa boleh dikatakan aku sibuk juga. aku pindah sekolah lagi kau tau. kali ini sekolah Ahmad di pekan pulak. setakat ni dah tiga buah sekolah. oh, yee bob aku ada anak dah, perempuan namanya nurul shahirah. baru 4 bulan lebih. hang bagaimana pulak.

(nama dan alamat)


* salah satu kad yang dirim oleh almarhum yeh. dia lambat daripada aku masuk maktab, tapi dulu kahwin dan dulu dapat anak. nurul syahirah. mungkin nama ini dia ambil sempena nama seorang guru pelatih perempuan yang sama kelas dengan dia agaknya. berasal dari kedah, berkulit putih dan cantik orangnya. bila bab cantik ni, aku memang awal-awal tarik diri. bukan apa, tak reti aku nak menegur apatah lagi nak mengada-ngada. hahaha...gelak pulak dia! bukan apa, sekadar menghiburkan hati aku yang tengah agak bersedih sekarang ini. tak boleh cerita banyak-banyak nanti panjang pulak aku merepek, sedangkan banyak lagi kad yang aku nak 'post'kan kali ini. babai...babai...assalamualaikum...daaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan