Sabtu, 25 Januari 2014

catatan terlewat 1.

assalamulaikum wa rohmatullahi wa barokatuh...... macam biasa...apa khabar saudara dan saudari sekalian? diharapkan sentiasa berada dalam limpahan rahmat dan taufik dari Ilahi hendaknya.... AMINNNNN.....
hari ini sekolah ganti bagi cuti tahun baru cina nanti.... lama cuti tu.... enam hari.... tapi ada jugak yang tak pergi sekolah tapi ia pergi kelas pjj...aku ucapkan selamat belajar kepada semua terutama dan teristimewa kepada sahabat aku semoga tabah hadapi hari-hari mendatang... dulu semasa mula-mula semester empat
iaitu pada hari pertamanya aku ada buat catatan tapi cam biasa jugak tak sempat nak salin semula, jadi....





jadi dah siap baca ka cek oiii... cantikkan tulisan aku tu...almaklum lah tulisan orang dah berumur. nak kata tua tak berapa lagi nak tua...tapi rambut tu dah beruban dah...

itulah sedikit alkisah aku pada hari pertama semester empat. nak menghabiskannya tu.... kuuussss semangat... tapi alhamdulillah habis jugak. karang ni tengah menunggu keputusan periksa saja lagi. harapannya lulus dengan cemerlang dan boleh sambung semester lima pulak pada penghujung bulan dua nanti.

lepas ni aku nak kongsi pulak cacatan aku semasa mengharungu hari-hari yang bernama sepi walau pun tak sunyi kat nilai ni. kalau ada ejaan yang tak betuk semasa aku menaip ni... harap maaflah sebab cermin mata aku tak tahu tertinggal atau tercicir kat mana semasa mengikuti budak-budak menjalani merentas desa tadi. kalau tak jumpa nanti terpaksa buat yang baru lah nampak gayanya. duit lagi.... apa nak buat...sabar je lah yaaaa.....
assalamualaikum..... daaaa.... see you....











Tiada ulasan:

Catat Ulasan