Selasa, 3 November 2020

pendidikan jasmani tahun 3 2019...

 assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh.... apa khabar anda semua? diharapkan beroleh kesihatan dan ketenangan dalam melayari bahtera kehidupan yang sementara ini. sesungguhnya dalam kehidupan ini banyak peristiwa yang mewarnai dan mencorakkan rentaknya. namun tak semua ia berwarna indah.... malah tak kurang jugak yang menawan dan mempesona.

ehh...! apa yang aku melalut ini... sebenarnya itu hanyalah mukaddimah...tapi langsung tak ada kaitan dengan tajuk posting kali ini. cuba tengok gambar kat bawah... baru ada kaitan dengan tajuk...   





gambar ini aku snap pada tahun lepas... 24hb julai 2019, ketika aku nak masuk ke kelas. murid tahun 3 sedang mengikuti kelas pendidikan jasmani dengan bermain badminton. nak hilangkan kebosanan... aku  berhenti sekejap dan snap lah beberapa gambar sebagai kenangan. sempat jugak aku rakam video yang berdurasi satu minit sepuluh saat... tapi tak boleh nak kongsi kat sini. tak pelah...lupakan saja. 





dua keping gambar ini sengaja aku paparkan sebagai mengambil mood konon-kononnya nak kembali aktif dalam membuat posting kat danau ini... tapi... setelah sekian lama aku meninggalkannya sepi... hari ini aku terkial-kial di pinggirannya. dia punya setting atau tetapan catatan sangat jauh berubah. hampir aku tersesat di tepiannya. kalau tidak pun kelemasan di dasar  danau kalbu ku sendiri.

ternyata aku belum hilang skill tapi yang aku tak puas hati reka bentuk yang baru ini bagi aku tidak mesra pengguna. terkial-kial lah aku mencari di mana itu...di mana ini... seperti aku baru mula belajar nak berblog... namun syukur akhirnya aku berjaya jugak menamatkan catatan ini.

ok...jumpa lagi dilain siaran... lain waktu... lain ketika di danau kalbu ku...
wassalamualaikum.... daaa...
  









Tiada ulasan:

Catat Komen