Selasa, 20 Jun 2017

pecah dara.....

assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...
aku seperti berjaya memecahkan dara pada hari ini apabila membuat 'comeback' di blog aku yang satu lagi... http://mohdborhanjamaluddin.blogspot.my/
bayangkanlah dah hampir 2 tahun lebih terperap bersawang dan berdebu... bahabuk.... kalau ikut loghat bahasa kedayan... heheeheh...
sebenarnya banyak jugak draf-draf yang tersimpan tersadai sepi yang tak aku edit atau sunting untuk dipaparkan. tapi tak mengapalah... jadikan ia sebagai satu cabaran dalam hidup berblog ini...
nak aktif sangat pun aku bermasalah dengan internet.... kalau setakat guna hotspot dari handset berapa sangatlah kelajuannya kan.... tapi tak pe yang penting hari ini aku dah berjaya memecahkan daranya...

sekian... terima kasih lai... selamat sungkai dan selamat berhari raya.... hingga ketemu lagi....daaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan