Rabu, 13 September 2017

catatan tertinggal.... ii





Assalamualaikum wa rohmatullahi wa barokatuh... seperti yang djanjikan dahulu, aku nak "post" satu catatan yang tertinggal.... bukan tertinggal bas atau keretapi tapi tertinggal nak kongsi kat danau yang dah mula nak naik semak dan samun ini... nak menebas dan meracun... tak larat rasanya... dah berumur... nampak macam muda tapi tak nak mengaku tua... heheeh.... apa pun sila lah baca catatan aku yang tak seberapa macam biasa....  ehhh....  bacalah... tunggu apa lagi....












begitulah al-kisahnya catatan yang tertinggal ii... catatan yang tertinggal iii aku tak tahu ada ke tidak. kalau ada rezeki korang lah dapat membacanya... membaca jambatan ilmu tapi membaca catatan aku ini tak tahu lah ada ke tidak ilmunya... kalau ada alhamdulillah... kalau tak ada.... beristighfar lah banyak-banyak....

ok lah aku pun nak balik dulu... kalau ada masa dan ketika kita bersua lagi di tepian danau ini setelah kaki langit aku lama tak aku jengahi.... usah ditanya kenapa kerana aku pun tak tahu kenapa...
babai.... wassalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...daaa...


1 ulasan:


  1. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    BalasPadam