Ahad, 16 Januari 2011

silakan tutup...



assalamualaikum....

nak tutup? tutuplah aku peduli apa... biar pun aku masih baru dan masih lagi terkial-kial nak mengemudinya, aku tak heran langsung dan tak kan bersedih hati atas penutupan kamu itu. tutuplah itu hak kamu. tutup serapat yang mungkin dan jangan cuba-cuba atau mengada-ngada ada niat nak membukanya kembali nanti. memang aku belum puas lagi kerana masih banyak atau ramai lagi orang yang aku belum dapat kesan. tapi tak mengapalah, tak kuasa aku nak merayu-rayu atau cemburu kerana aku sendiri mempunyai laman web sebelum kamu meletop dengan mukabuka kamu itu.

tapi aku hairan kenapa ia tak dilakukan sekarang atau besok. lebih cepat kan lebih bagus. tentu ramai yang bersetuju dengan aku yang tak berapa reti ini. dengan ujudnya kamu bermacam perkara yang aku dengar dan aku tahu. bukan sedikit yang menderita kerana kamu. ada yang terpaksa berendam air mata kerana menanggung sengsara. cuma yang tetap aku fikirkan kenapa 15 mac tidak tarikh lain. itu semua hanya kamu sahaja yang tahu. aku mula menyimpan prasangka terhadap kamu. mungkinkah kamu mempunyai agenda yang tersembunyi yang hanya kamu sahaja mengetahuinya. walau apa pun kita semua tunggulah tarikh itu nanti apakah yang bakal berlaku. apakah manusia akan menjadi gila dan sasau kerana ketiadaan kamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan