Rabu, 11 September 2013

kad raya jaman tori 34.




sebenarnya kad yang ke 34 ini bukannya kad raya. tapi kad ucapan dari adik bongsu aku sempena kelahiran cahaya mata aku yang kedua pada tahun 1996. bermakna lama dah usia kad ini. dah 17 tahun umurnya. namun kad tetap kad yang akan aku terus simpan ia atau aku akan hantar untuk disimpan di arkib negara danau kalbu ku. korang semua pun dah baca isi kandungan kad itu kan, jadi tak payah lah aku nak cerita panjang-panjang lagi kerana aku pun buat masa ini sedang dilanda rasa yang tidak keruan. tak banyak rasa tu cuma sedikit saja. rasa yang terbit dari beberapa faktor penolak dan penarik. tapi bukan penarik kereta atau penarek beca ya.... hahaha.... lawak yang tak kelakar tapi nak gelak jugak.... 

ok lah.... aku fikir cukup dulu sambungan kad raya jaman tori the series ini walau raya telah lama berlalu dan draft catatan ini pun sebenarnya telah lama terperap sebagai draft saja. nanti kan ada beberapa lagi kad raya di luar musim raya. tapi tak pa..... ia special sangat....
wassalam....daaa....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan